پـــانیک چـــت

وبلاگ-کد لوگو و بنر
سکوت و دیگر هیچ......

امروز که چشمانم را باز کردم و از خواب بیدار شدم 

پرده اتاق را کنار زدم و از پنجره به خیابان نگاه کردم

چقدر این روزها خیابان شلوغ است

مردم همه در جنب و جوش هستند

همه به دنبال خرید عید هستند

لباس نو،

وسایل سفره هفت سین،

و ...

ولی برای یک مرد تنها، عید انگار هیچ معنی و مفهومی ندارد

بقول متن یک آهنگ که میگفت:

عیده و امسال، عیدی ندارم

گذاشتی رفتی عزیزم، من بی قرارم

عیده و امسال، تنهای تنهام

بجای عیدی عزیزم، من تو رو میخوام

سالی که رو به اتمام است برای یک مرد تنها سال خوبی نبوده

ناشکر نیستم، نه

ولی فقط یک نفر میداند که این سال برایم چگونه بوده است

آری تو

شما که الان داری این متن را میخوانی و به سادگی رد می شوی و میروی

تو رفتی و من هم فقط برایت آرزوی شادی و سلامتی و خوشبختی کردم و خواهم نمود.

سکوت و دیگر هیچ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 فروردين 1393برچسب:,

] [ 13:25 ] [ ب ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه